Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Svar på underbara kommentarer!

maddhpaddh om ♥ Daniel Beergrehn ♥:
hejsan! vilken underbar blogg du har :) hoppas allt är bra med dig?

svar: Tack vad snäll du är :). Ja det är kanonbra med mig :)


Moa om ♥ Daniel Beergrehn ♥:
hejhej, jag tycker din bloggdesign, är skiiit fiiin! :) och jag skulle vilja att du skulle göra en till mig, men du kan juh kolla min blogg och mejla mejj, om du vill göra en till mejj. skulle bli jätte tacksamm!

Svar: hehe tack så mkt :). Ja visst kan jag hjälpa dig. JAg har några som ska ha hjälp med en design först. Men så klart så hjälper jag dig så fort jag är klara med dom :)



Hej gumman :P Alltså du har talang för att fixa bloggdesign xD haha ! Försöker fixa min och den blir väl helt okej men aldrig som din xD

Men duu :P nyfiken .. Hur många läser din blogg?? :)
Pyssipyss LizzyOch btw tack för att du fortsätter fråga om jag vill med ut även fast jag är i norge :P Det uppskattar jag :)

Svar: Haha men lizzy, nu blir jag generad ;). Men jag kan hjälpa dig vettöööh :D.  Tjahh hur många läsare har jag? det går i en trappa upp och ner mellan ca 170/200/250 st dagligen :). Klart jag frågar dig. Du är ju roooolig att göra saker med! Hör av dig när du är hemma i sverige igen, Det är party på råbäcken på lördag. JAg fyller 19 då :D! Så KOOOOM!


bongie om ♥ Daniel Beergrehn ♥:
Hej gumman säg till när du är klar med header så du kan få din länk tack för du hjälper mig Pjuss Pjuss.

Svar: Ja det är klart att jag hör av mig :) Kram kram






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback