Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Känner inte för att jobba vakande natt..

Som rubriken lyder, Känner inte för att jobba vakande natt ..
Idag jobbar jag från 15.00 - 08.00 imorgon.
Så jag måste vara vaken hela natten ..
Det är ju som sagt mitt första nattpass, så är lite nervös.
Men sen så jobbar jag dagen onsdag och fredag.
Det känns bra iallafall..
Och sen så kommer familjen hem under veckan.
Så får man se vad de har shoppat :)


Just nu ligger jag fortfarande kvar i sängen.
Med tv:n påslagen utan ljud och datorn i knät.
Men måste lyfta på röven och göra matlåda tyvärr..
Och jag som är SÅ bra på att laga mat -.-

Imorgon kan jag lova att dagen spenderas inne, sova och se på film!
Är ledig varanan dag denna vecka! Gött gött!
Förra veckan jobbade jag, måndag, onsdag, torsdag och fredag. Suck :(




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback