Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Jag är med och tävlar om smink!

JAg vill tipsa er om en tävling som pågår just nu hos Linda Rangfeldt
Jag är med och tävlar om smink.


Gå till tävlingen genom att klicka HÄR!


Såhär tävlar du:
[Lånat från Lindas blogg]
skriv och berätta något du gjort som inte många eller kanske någon vet om dig. Du har då chans att vinna en egen sådan platta med läckra metallic-ögonskuggor som jag köpte häromdan. Skriv namn, mail och/eller blogg (Man behöver inte ha en blogg för att vara med och tävla). För extra chans på vinst, tipsa om tävlingen i din blogg och länka hit! (Skriv i kommentaren att du länkat så jag vet och kan kika)

Vinnaren dras om 1 vecka!


Kul att du är med :D

2011-07-30 · 12:13:20

Skitsnygg blogg :)

2011-07-31 · 23:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback