Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

I hope it work's !

Hejsan hoppsan lillebror!

Har precis slängt i blondering i löshåret..
Får se om detta blir någe bra :o
Annars blir jag ledsen :(

Om ca 40min så kommer snyggingen förbi med lastbilen ;)
Hoppas han Andreas är med idag, han va fan rolig :D



Annars idag så vankas det jobb 15-21.
Och imorgon får jag ÄNTLIGEN jobba dagen och på fredag!
Roligare att jobba dagen är 15-21 .
Finns liksom mer att göra då ..

Imorse fick man väkning av en blöt väckarklocka
Nämligen lille Elton som kom inrusande i mitt rum och slickade mig i ansiktet ..
Yummy. ..

 Nae.. nu ska jag snart ta och duscha samt kolla till löshåret hur det ser ut.
Det ska sitta i typ 30min till.. eller längre om det behövs ..

Skriver nog mer senare eller efter 21.00 :)
Kram så länge!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback