Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Heyheyhey!

Heyheyhey!

Vaknade för ca 40 minuter sen utav att älskling sms:ade :)
Han ville ha med mig på frukost på jobbet ..
Men det hinner inte jag :o. Måste göra mig i ordning först ju ..

Antaglign så hämtar han mig vid 12 med stora blå :)
Så det blir att åka lite lastbil en stund :D


Och jag hoppas att lilla Alex kommer till Karlstad ikväll och joinar taco med lite alkohol kväll hos älskling,
Som sagt så har vi bara träffats en gång, och tyvärr så blev vi ovänner igen ..
Men det är bättre nu eftersom MR är ute ur mitt liv! :D



Hej! Nu är vinnaren av veckans blogg utsedd, kika in och se om det blev du :) Om inte, anmäl dig igen i samma inlägg



http://photobyella.se/2011/july/lite-forsenad-vinnare-ny-omgang.html#comment



kramen

2011-07-15 · 11:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback