Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Du gör mig glad, du gör mig stark!





Fick ett sms förut som jag inte kan sluta läsa.
Läser det om, och om, och om igen.
Det får mig att tänka till..
Den där tanken som alltid finns ..
"tänk om" "tänk ifall"
Det gör ont när jag läser det, men det får mig också glad.
Varför, .. ?

Du gör mig glad, du gör mig stark.
Du ger mig hopp och en tro på att bra känslor existerar.

Mycket på en gång,
Hur vill jag ha det ?
Ärligt talat så vet jag inte..
100 - tals saker snurrar runt i mitt huvud just nu.
Jag vet inte vad som är upp och ner längre.


Jag behöver DIG!
Jag behöver tröst från dig! :(




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback