Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Bergvik och shoppa på födelsedagen.

Dagen börjar bra än så länge.
Har fått ännu fler grattis önskningar på facebook :D
Och så börjar vi morgonen med en runda på bergvik för att se om man hittar något snyggt.
Sen så ska jag köpa lösnaglar och fundation :)
Och på måndag blir det en ONEPIECE! :D

 Vid 2 tiden så är det tårta på våxnäs.
Då kommer de vanliga antar jag ;)

Och senare ikväll så blir det lite drickande och KROGEN!



Har en veckans blogg tävling hos mig och det skulle vara så kul om du ville vara med :D Det är 2 som vinner denna vecka, första pris är en länkning i varje inlägg i en vecka och i ett enskilt inlägg. Andra pris är också en länkning i ett enskilt inlägg. Anmäl dig i "veckans blogg" inlägget hos mig. Hare bra, KRAM!

2011-07-23 · 22:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback