Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Time for "skumpa"

Inte fan ska jag sitta hemma och deppa över dig.
ALDRIG I LIVET :D
Istället så kom en ängel och hörde av sig med en liten fråga om krogen ikväll.
Så. .Yepp, ändrade planer för ikväll. Skulle ha haft en kompis på övernattning.
Men det blir en annan som sover här istället :D
_____________________________________________________________________________

DET BLIR KROOOOOGEN IKVÄLL MED DEN UNDERBARASTE! ♥
Chafför har man lyckats fixa till krogen också :D
Så man slipper gå eller ta bussen ;)
Hem kanske man har chafför också om man har tur :)
Har inte bestämt mig än för vart jag ska sova ;) *Thihih*
Vem vet. Kanske blir så att man får träffa dig på krogen :D'
Eftersom du skrev att du skulle ut på krogen ikväll.
Och antar att det inte är någon krog i Karlskoga du ska ut på ;)
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback