Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Sleep well tonight

Sleep well tonight!
Det ska jag iallafall försöka göra. Ska bara locka löshåret och ta bort sminket. Sen ska jag krypa ner i en varm och mjuk sääng och lägga mig Framför pälski.



Imorgon är det sista skoldagen för veckan också. Fasiken vad denna vecka har gått fort ;). Så imorgon blir det skolan till ca 15.00. Sen ta bussen till stan och kliva av vid Helmia. För Pälski har hobbykväll imorgon så Peter kommer dit och ska ha hjälp :)

På fredag är man ju ledig. Så då grejar man lite i lägenheten tills pälsk har slutat. Då blir det en tur till pälsk's farmor för hon fyller faktiskt år idag egentligen. Men vi Firar/hälsar på henne på fredag :). Så kan jag gå en sväng med lille dret hunden Torres också ;D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback