Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Shit vilken helg ..

Fy fan vilken jävla helg

Så jävla stressad som jag var igår har jag nog aldrig varit
Allt blev bara skit igår .. Det bästa var nog kvällen. När man fick somna bredvid dig faktiskt ..
Och imorse när du va så mysig och man vaknade upp av en puss på kinden .. ♥

Det blir nog bättre så här faktiskt. Så som vi kom fram till ..


Och jag längtar till imorgon. För då ska jag sova hos dig MIN MIN MIN underbara ♥

På fredag så blir det krogen med Underbaraste av de underbaraste! Fast först lite förfest hemma så klart ;)
Fick ju ett flak öl från Tyskland av mamma och Pappa så va fan :)

På Lördag så ska vi fira mamma och pappa som fyller år :D

 



Har du ny kille?? :O:O

2011-01-30 · 22:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback