Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Mycket att göra

Igår så tog jag bussen från stan och mötte upp josefine på Mc på Våxnäs.
Där tog vi en varsin glass och gick sen en preomenad och tog en massa kort.
Sen gick vi hem till mamma och pappa för hon ville se våran nya lägenhet.
Där var vi till 16.00 och sen följde jag henne halva vägen hem.
Blev sen hämtad av pojkvännen för en tur till Biltema.
Sen blev det garaget med Greek, älskling, Jimmy, Adde, Peet och två snubbar till.
Där kapades Greeks fjädrar så att det blev en low rider ;)

Bilder från igår :)
 
 
 
 
 
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback