Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Köpa grisen i säcken

Idag har man hunnit med en tripp till Edsand och lämnade en DVD till pappa.
Har varit till tippen med den sletna gamla byrån och tvn.
Åkte förbi MC på Norrstrans och köpte mat.
Har precis tryckt i mig maten och ska snart åka till Gunilla. (älsklingens farmor)
Och säga grattis till henne.
Hjälper nog henne att gå ut med lille hunden också (Torres)
Efter de så blir det en sväng till Bergvik för att köpa min GRIIIIIIIIIIIIIIIS :D:D:D:D:D
Trycker man på grisens mage så grymtar den :D



En riktig bild kommer ikväll (:




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback