Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Söndag idag, buhu! :(

Tråkigt det är med söndagar. Bara ännu en slappar dag .. :(
Aja, men idag har man lite att göra iallafall.
Ska träffa en kompis ikväll och kanske gå på bio ;)
Har inte varit på bio på As länge! :o
Och fy fan vad skönt det är med lov denna vecka. Kom vid perfekt tillfälle :)
Pengarna får man imorgon också :D då blir det en shoppingtur med Kompis :D
ska köpa mina efterlängtade skoooooor !!! :D <3
Och en Leopard tröja som jag har letat efter ^^

De blir att ha på sig på fredag. För då blir det KROGEN! :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback