Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Ska göra idag lista

 Gosa klart med Shadow & Binky.
 Ta ett varmt bad.
 Göra frukost/Äta frukost
 Städa
 Diska
 Fixa håret
 Sminka mig
 Fika hos mamma och pappa
 Hem och laga mat
 Åka bil ?


Finalisterna till veckans blogg när nu utsedda, var du en av dem?? Kolla in i bloggen.

Är du en av dem så gäller det att "ragga" röster om du vill, regler står i inlägget. Du får rösta på dig själv.

Vann du inte, en ny omgång startar på onsdag och rösta på någon av finalisterna ;)

2011-02-18 · 13:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback