Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Sjuksysters underskrift

Helt sjukt!
Måste ha en tillåtellse för att åka hem när jag är sjuk ?!
 Har pratat med lilla Gittan och hon såg på mig direkt att jag är dålig/sjuk.
Så jag fick pallra mig till skolsköterskan för att hon skulle skriva en lapp o att jag ÄR sjuk och åker hem.
Efter som min mentor har sagt till mig att jag måste vara i skolan trots att jag är sjuk JÄVLA CP!
Vilken jävla cp skola är HammaröGymnasium egentligen?
Behöver en jävla tillåtelse för att var sjuk ?!?!!
Iallafall så fick jag en lapp påskriven av skolsyster.
Så den ligger nu så fint i min mentors fack!!



Sitter just nu i biblioteket på skolan och väntar på att klassrådet ska börja (12.15)
Pappa hämtar mig 12.40 så man kan ju vara med på klassrådet så slipper man den frånvaron iallafall.

När man väl kommer hem så ska jag sätta mig framför tv:n, se på film med täcke och varm oboy!
Senare bär det av till Helmia, till bby

Ikväll om man orkar så kanske vi ska köra race på is igen ;)

(Polackerna igår va inte så trevliga) :D



Sv: Vad roligt att du är med i tävlingen :) Jag återkommer när jag har utsett finalisterna. :)

2011-02-17 · 11:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback