Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Mjaou =^_^=

Nu är hela familjen samlad i sängen på herrhagen.
Svart bebis ligger mellan oss och grå bebis ligger nedanför mina fötter :)
Hade tänkt att försöka sova nu men jag är ju som jag är :D
Så ska försöka få mig trött genom att stirra in i dataskärmen en stund ;)

Imöra ska man tvätta kläder och ha mys med pojken.
Det är ju trots allt alla hjärtans dag imorgon :)
Synd om dom som inte har någon att spendera den dagen med :/

3/7 = 2år
 Daniel Johansson  Louise Sjögren


Blir kanske lite rally körning på kvällen, Beroende på bilen (:
DÅ SKA JAG KÖRA :D
Vi har nämligen hittat den perfekta sladdbanan "rally bana"
(Its our secret where it is you know ;) )

NattiNatti! :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback