Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

The day i meet you, and some other things.

Dagen började med att man träffade lille Chriz vid 13.30 tiden :D
Pratade lite om allt möjligt och tog två kort. *Bildbevis* ? haha xD
För er som inte vet vem hon är, så är hon en kontakt som jag har pratat med i 4 år.
vi hade aldrig träffats in real life faktiskt. Fick kontakt med henne genom min första kille.
Sen dess så har vi hållit kontakten :)
Och IGÅR var första gången vi träffades :D
Och idag andra gången :) Tråkigt nog så var hon tvungen att åka hem idag :(
Men men ... Till sommarn så hoppas jag att vi kan ses igen och hitta på nått sköjj :D <3

Jag och Chris :)
Hennes blogg: http://chriznilsson.blogg.se/


Efter de så åkte jag och bby till min syster Ingela för att fira henne :)
Hon fyllde år i torsdags egentligen.
Men vi firade henne idag istället :)

Emelie på bilderna :)
 
 
Och sen blev det en sväng till Garaget för att byta hjul lager :)
Nalle va lika kåt i Daniel som vanligt ;)

Nalle kan verkligen inte låta bli .. Roooompaah!:D



sv; tack så mycket, detsamma!

allt bra?

2011-02-26 · 23:32:13

passa på att anmäl dig till veckans blogg :)

http://fortiores.blogg.se/2011/february/kor-pa.html



puuussss



btw; snyggt efternamn ;)

2011-02-27 · 10:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback