Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

En natt med g+ts+p+2k

G+TS+P+2K = Godis + The Sims + Pojkvänn + 2 Katter

De flesta här sover redan, men inte lilla jag inte (A)
Sitter här i sängen, käkar godis med fanta wildberrys till 
och väntar glatt
på att mina The sims ska laddas ner :D.
bara 30min kvar ;)
Sen kommer jag förmodligen att spela hela natten :)

Bby ligger här bredvid och småsnarkar, 2k ligger och slickar rent sina fina stygn.
 
 Fick bara med den ena kissebebisen.
Förresten, nu kan ni se lite hur katternas sår ser ut efter kastreringen.
Ser oerhört roligt ut måste jag säga.
Och kattera sitter på ett sånt cp sätt xD
De sitter precis som Shadow gör på denna bilden :D
KLOCKRENT!
(Värdelös Wbcm ja vet!!)

Kommer nog inte blogga någe mer ikväll.
Så jag säger GodNatt :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback