Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Svar till A angående Kamera-inställningarna.

Svar till Sötnos angående Kamera-inställningarna.

När jag fixade kameran så ställde jag allt på högsta.

"högsta skärpan"
"Fin kvalite/hög kvalite"
"Finare färger"
"1280 x 800" [storlek på bilderna - tror det är bäst för dator]

Kommer inte ihåg om det står exakt så i kameran.
Men det ska stå någe liknande iallafall :)


Denna fiina brud har jag en liten chrush på ;P
Hade hon inte haft pöjk å inte jagheller så då jävlar hade jag gjort allt för att hon skulle bli min.
Hon är nog den enda jag skulle kunna tänka mig ha ett förhållande med. "



 SÖTNOS!
En fet LÄNK till hennes blogg!



du va intresserad av midjekorsetten för 60kr?då för du över pengarna på mitt konto så skickar jag den direkt jag ser betalningen=)

Om intresset finns kvar så kontakta mig=)

Mvh Hanna

2011-08-23 · 19:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback