Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Senaste 24 timmar .. Har du ..

Antingen eller
1. Pierca näsan eller tungan?
- Har redan i näsan, så tungan.
2. Vara seriös eller rolig? - Rolig.
3. Dricka röd eller grön mjölk? - Röd.
4. Brinna upp eller drunkna? - Drunkna.
5. Umgås med dina fiender eller föräldrar? - föräldrar.

Svara ärligt
1. Tycker du om någon?
- ja.
2. Sol eller måne? - Måne.
3 Vinter eller höst? - Höst.
4. Vänster eller höger? - vänster.
5. Soligt eller regn? - Soligt.
6. Vaniljglass eller chokladglass? - choklad.

Senaste 24 timmarna.. Har du..
1. Kysst någon? -
Ja.
2. Sjungit? - Ja.
3. Blivit kramad? - Ja.
4. Känt dig fånig? - Ja.
5. Saknat någon? - Ja.
6. Dansat galet? - nej.
8. Klippt håret? - nej.
9. Gråtit? - Nej.
10. Ljugit? - inte vad jag kan minnas ..
11. Blivit kysst? - Ja.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback