Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Roliga barnprogram som gick när man var mindre

Satt nyss och tänkte på vad som går på tv:n ikväll.
Av någon anledning så kom jag och tänka på alla gamla roliga barnprogram som gick när man var mindre som man alltid tittade på.
Åh, vilka minnen!
Dom programen var å sjukt mycket bättre än dom som går idag.
I dagens läge så går det mest otecknat, engelsk med svensk text och animerat.
Hmm..
Här är några bilder på de brnprogramen jag alltid tittade på :D

 
 "Sailor moon"

 
 "Doris och Gösta"

 
 Detta var as bra, men kommer inte ihåg vad det hette :(

 
 "Gnottarna"

 
 "Doktor Snuggels"

 
 "De vilda djurens flykt"

 Men bäst av allt var ju så klart ..
 
"Tillbaka till vintergatan"
Det va lika spännande varenda gång ett nytt avsnitt började.
Jag passade alltid tiden och varje fredag klockan 18.30 satt jag bänkad framför tv:n med godis i handen.
Och var redo att se nästa avsnitt som pågick i ca 30min.
När det sedan var slut så fick man vänta en vecka innan nästa avsnitt kom.
Så varje vecka fredag klockan 18.30 satt jag framför tv:n :)



Åååh!! De gamla är så mycket bättre än de nya som du säger!! Nästan bara skit nu. Får dra hem boxar med det. Har en dr snuggles box här hemma ;) sailor moon va ju sjukt bra, gillar alla som du skrivit förutom de med djuren för de vet jag inte vad det är och vintergatan såg jag aldrig på! De va iaf bättre förr. Ditt pris ligger hos mormor! Puss

2011-08-19 · 00:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback