Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

On work! Slutar 15.15 idag!

Då är man tillbaka till jobbet igen.
Känns gött att landa tillbaka till spåret igen.
Idag slutar jag 15.15 och imorgon är jag LEDIG!
Sen jobbar jag onsdaf 08.30 - 15.15, sen är jag Ledig till söndag!
SKÖNT!

På ev torsdag så bär det av till Liseberg med älskling!
SÅ JÄVLA KUUUL DET SKA BLI!
Och jag hoppas att Jossan har lust att följa med!
Eftersom vi har planerat hela våren att vi ska bila eller ta bussen till GBG.'
Vi får se, vi får se :)

Får se om jag bloggar lite senare fram emot kvällen.
Baby ville åka och ta ett dopp ikväll.
Får se om jag badar, kanske, kanske inte ;)



Hörs av senare guys!
Kisses!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback