Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Kärlek är något riktigt vackert!



Den 24:e Juni hände något fantastiskt.
Jag blev bjuden på en hemmafest utanför Karlstad.
Där befann sig en gammal bekant och bredvid satt mina drömmars dröm och sneglade på mig medan han smuttade på sin piggelinare. Efter mycket prat groggar och grillning så blev det chill i soffan med lite musik och grogg.
En tripp genom stan tillsammans med 3 dretfulla killar + en dretfull tjej.
Jag levde livet den dagen!
Och jag ångrar inte en enda sekund från den dagen.
Sedan blev det hemfärd m.m.

Det var den bästa dagen i mitt liv någonsin!
Dagen efter så var jag så kär.
Denna underbara pöjk som satt med sin piggelingrogg i handen i sin solstol när jag kom var min dröm!
En så sjuukt jävla underbar pöjk!

Under varje natt i Mallorca så låg jag och grät, jag var helt förstörd.
Men sedan när jag träffade ängeln från ovan så har jag lagt all skit åt sidan.
Denna ängel har fått mig på så sjukt bra humör!
Så här bra har jag inte mått på hur länge som helst.
Det känns som att vi två är som Jing och Jang.
Vi två är menade för varandra.
Jag trivs så jävla bra med dig min ängel. Min alldeles egna Nalle Puh
Jag kan med sanningens ord säga att jag verkligen älskar dig.
Det har gått fort emellan oss. Men som jag nämnde tidigare, du känns HELT RÄTT för mig.
Så här bra har jag inte trivts med någon tidigare.
Det är så svårt att visa vad jag känner i text
[istället för att skriva sångtexter som jag annars gör]
Men jag vill försöka ändå och jag vill visa stolt att du är min! .. min min min ..

Du känns så annorlunda igämförelse med andra..
Du är dig själv. Du trivs med ditt liv. Du vågar. Du lever livet!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback