Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

En sjuuukkt världelös lördagskväll!

En sjuuukkt världelös lördagskväll!

Så sant som det är sagt.
Hade planer för kvällen men de sket sig.
Som en massa andra saker idag!

Drar nog fan ut en sväng,
Går ett varv eller två runt Våxnäs för att lugna ner nerverna!
Sen blir det sängen ENSAM! :D
Skönt för en gångskull!

Och imorgon måste jag upp i tid för att hinna hämta min älskade Pärla innan jag börjar jobba :)
Gött att få åka till jobbet och komma bort från verkligheten en stund!
Det behövs kan jag lova!

 "Vem fan är det som loggar in på min Facebook och skriver massa skit till folk som jag inte ens känner?!"
"Den jäveln kan ta något och köra upp i valfritt hål på sig själv!"
"Så jävla omoget att logga in på någon annans PRIVATA Fb!"
"Så jävla lågt"
Men jag har faktiskt mina aningar om vem det kan vara! ;)
Så känn dig träffad!


 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback