Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Dåligt med inlägg från mig ser jag ...

Oj, nu har jag varit riktigt lat och knappt skrivit något.
Men som sagt så har jag jobbat måndag, onsdag, torsdag så har inte haft ork att skriva.

Nu ska jag fixa sminket och håret, sedan blir det bergvik med Jossan,
Ska kolla om man hittar något snyggt ;)
Och vid klockan 15.00 så ska jag möta upp en som jag ska köpa en Me to you nalle av.

 "Den på bilden" "30cm lång för 50kr, det är den väl värd?"


 Senare ikväll så kommer mamma och pappa på besök till Råbäcken på grillat :)
Och ikväll blir det utgång! Ska du hänga med? ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback