Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Woho! jag vann :D

GÖTT!
Nu har jag äntligen bloggsvar :D
Vann en bloggtävling och priset var en inbjudan till bloggsvar ;)
http://majussblogg.myshowroom.se/tavlingen-ar-avslutad/#comment

Så om ni undrar något så är det bara att ställa frågan i denna ruta.
Som nu finna i kollummen till vänster under min profilbild :)
Fråga vad du vill. Jag svarar på allt. Du kan även vara anonym och ställa frågor om det känns bättre :)


<-- Denna ruta finns nu i kolummen till vänster om du skulle komma på fler frågor senare :)
Eller så kan du trcka på "fråga mig" knappen som finns under kommentarslänken :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback