Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Svaris på Talis

Mimmi om Jag längtar!:

Varför dricker du om du är gravid, är det inte farligt för barnet? ;o
Snygg blogg btw :)

15 April, 11:19

  Hej Mimmi.
Det där om att jag är gravid var ett April skämt.
Och jag har nu märkt att vissa har snappat åt sig skämtet ;)
Det är inget du förstår dig på.. Its "private"
Så svaret på din fråga.
Jo det är ju så klart farligt om man dricker när man är gravid,
Det kan leda till missfall eller fel i hjärnan på barnet.
Så att jag dricker är nu inget problem :)
Eftersom jag INTE är gravid! (:
Det jag menade det "jag längtar" inlägget är,
 att jag längtar tills jag och min pojkvänn får en egen liten bebbe.
Min syster ska ha en bebis i sommar.
Och min andra syster har en på snart 4 och hon fick en i somras.
Och tack. Vad gullig du är som tycker min blogg är snygg :)

Hoppas du är nöjd med svaret (:



Och din kusse ska ha i juni: )

2011-04-15 · 14:29:02

Ja det blir kul den dagen du också skaffar dig en liten, men det finns gott om tid för det längre fram! Och så länge har du ju massa bebisar och barn du kan låna och träna på :D

2011-04-19 · 17:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback