Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

städa, äta, ?plugga?

Jag och älskling har precis städat klart lägenheten.
Jag tog köket och han resten ;)
Eftersom han inte vill ta i disken så har vi gjort så :D

 Ska snart ner och hämta tvätten som hänger på tork
Och sedan käka lite mat.

Sen vet jag inte vad vi ska göra ..
Måste göra ett kontoutdrag iallafall och köpa mys till BB ikväll :)

Och så måste jag antagligen plugga lite ikväll :(
Har ett prov imorgon, inget stort prov men jag orkar inte göra omprov -.-'

 



finis!

2011-04-03 · 16:23:35

Tack så mycket :)

2011-04-03 · 20:13:18



sv: kul att du är med och tävlar om klockan :D

2011-04-04 · 01:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback