Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Lite av min shopping idag

Här är bilder på lite av det jag shoppade idag :)

"Magtröjan" som jag nämnde i det tidigare inlägget.
Från H&Ms rean, Den SISTA som fanns kvar ;)
Och jag vet att jag är fet. Blir att börja träna som en gris :D
Men det är inte bara jag som är tjock och tar ego bilder och lägger ut ;)



 
 En vit enlek men lite tunnare t-shirt :)




Två såna här, tror dom heter Ear Cufs eller nått ..
Och så örhängena som jag har på mig är nya också :D

Sen köpte jag massa örhängen, ringar och sånt.
Men det orkar jag inte ta kort på :P



Du är inte tjock. Du har en perfekt kropp.

2011-04-23 · 11:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback