Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

En tur med pärlan

Vaknade för ca 1h sen.
Pappa ringde och berättade att han har försäkrat bilen.
Den kostar bara 2800 på en år?
Är det möjligt?
Pappa trodde inte sina öron när de sa det ;)
Så det är ju gött, en fin, stor och billig bil :D

Och det skönaste är ju att jag slipper sätta min fot på en jävla buss igen! :D
GOODBYE ALLA JÄVLA TRÅNGA OCH FÖRSENADE HAMMARÖ BUSSAR!!!!



Ska ta och göra mig i ordning för att åka och ta lite snygga kort på pärlan.
Någon som vill vara min modell ;) ?

Ikväll är det ridning också tror jag :/
Men nu behöver man ju inte låna bil längre.
MAN HAR JU EN EGEN! :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback