Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Bästa helgen på länge!

Det här kommer bli den bästa helgen på länge! :D

Dagen börjar redan bra.
Jobbade 10.00 - ca 14.30.
Fick med mig en svart långärmad tröja "tunnare tyg",
med knappar på framsidan så man kan öppna om man vill va lite "snyggare" för pojkvännen ;)
Och ett bandlöst linne som är svart :)
Så man kan sola utan att få "linjerna" på axlarna, Så blir man brun och fin till balen :)

Kom hem för ca 5 min sen. Och så klart det första jag gjorde var att sätta på mig den svarta tröjan och linnet och sen starta datorn ;)
Har ju inte bloggat om något vettigt på si så där 3 dagar tror jag.
Inte för att jag bloggar om något vettigt annars heller men ... ;)

Men men ...
Föräldrarna är iallafall till stugan så det är tomt hemma.
Men det spelar ju ingen roll, ska endå åka till Baby's jobb nu och se honom svettas och slita ;)

Resten av dagen vet jag faktiskt inte vad vi ska göra, Vi tar väl dagen som den kommer.
Blir nog lite crusing ikväll med bilarna kan jag tänka mig ..

Imorgon är det Valborg och det firas hemma hos Moster som bjuder på bla, grillat och gratänger :)
Innan det så ska jag och baby åka med en bilcaravan som går från Mio på våxnäs till orrholmen.
Med massa snögga bilar :D
Efter det blir det lite fika och kolla på när de tänder brasan på himlabacken på Våxnäs.

Gud vad jag skriver, haha!
Känner att idag är det en sån där dag som jag kan blogga om allt hela dagen!
Men det ska jag ICKE göra.
Det hinner jag inte ;D
Sjögren is busy whit other stuff ;)

¨För övrigt så har jag bestämt mig att färga bort min blonda lugg,
Har tröttnat på den och så känns det inte lika snyggt heller ..
Och nu när jag ska på bal och allt så kommer det skära sig till klänningen som jag ska ha.
Och så är det ju snyggast med EN färg i håret :)
Blir för skrikigt annars :s

But remember Darlings ...
"I have always, and will always be a rockstar ;) !
Rockbruden nummer ett ni vet ♥




Jaja, nog med egooboost för stunden :)
Nu ska jag pissa och sen gå ut till pärlan som står nere på gatan och väntar på mig och åka till Helmia :)
Tjaoh!

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback