Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Ute och ååååkt bil..

Kom hem för 15 minuter sen.
Åkte och träffade min underbara pojkvän och vi åkte till Skoghall,
hämtade dunkar och åkte sen till Helmia och lämnade av dom.
Han får nämligen gratis bensin imorgon (a)
Så imöra blir det att ÅKA BIL kan jag lova :D
Sen åkte vi till honom och han gick in och jag åkte till Jossa.
Pratade med henne om imorgon nämligen (:
Ska skjutsa henne till skolan 09.00 och hämta henne 13.25 :)
Efter de så tankar vi lite och sen åker vi till ÖB och köper godis :)
Sen leker vi till 15.30 ungefär, skjutsar hem henne och åker sen till Helmia för att möta upp min älskling.
Åker sen hem till honom, äter mat och på kvällen kanske ja blir fyllechaffis. :)


 

Jag och min otroligt fina pojkvän Daniel Johansson
i bussen på väg till kryssningsbåten för ett år sen :)
Du är så mysig min gullegos
Älskar digjävla mycket!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback