Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Tisdags 31/8 ridningen

Igår på ridningen så fick jag Sassa.
OJ vad det var länge sen.
Snacka om att hon är lika mkt raketpaket som sist jag red henne.
Och det var för typ 2 år sen xD
Men hon var jätteduktig i både traven och galoppen.
Fast i traven har hon lite för bråtom :/
och hon är en riktig surskalle -.-'
Bet sönder min tröja när jag skulle sadla henne :(
Min favvo tröja -.-'

 
 

Sassa

Född:

 1999

Ras:

 Korsningsponny

Mankhöjd:

 148

e.

 Homosassa xx

ue.

 Buck RNF 93 

 

En liten känslig häst, något sur i boxen, men alltid snäll att rida.
Populär bland barnen.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback