Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

tips - löshår i svans

Det ni alla har längtat efter.
Mitt tips på hur jag sätter upp mitt löshår i svans så inte mina clips syns :)
Enjoy!


 1. Locka ditt + löshåret för att få det se tjockare ut. (om du har äkta hår)
2. Låt allt hår hänga förutom en liten del av bakhuvudet.
3. Snurra löshåret och sätt fast där du vill ha toffsen.
(Du behöver inte tuppera för att få clipsen att sitta kvar)
4. Sätt sedan upp håret så som du vill ha det.
5. Spreja lite tills du är nöjd.



ahh, smart! :D

2010-11-23 · 11:56:39

Informative website! Thanks!

2012-05-17 · 13:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback