Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Mitt andra hem..

Är nu i mitt andra hem, SKOLAN -.-'
Skriver detta med en stor SUCK..
Har svenska, skriver om Teckenspråk vilket är ganska kul.
Jag har ju Teckenspråk så det blir ju lättare ;)
Dock ska vi ha muntlig redovisning med detta.
Vi ska prata i 5 minuter om det man har..
Men förhoppningsvis så blir det bra ;)
 
 

Idag så slutar man 15.40 >.<
Det enda positiva med tisdagar är att det är ridning 20.00 :)
Hoppas jag får Carice, Köttbullen eller Shannon.
DRESSYR!
 ♥



haha men du får väl pengar till en bil när mor och far din säljer huset? Du och Daniel får köpa den ihop annars då ;D den va ju så himla rosa och louise-bil :)

2010-09-28 · 13:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback