Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Bestämt mig.

Det får bli denna header som är nu :)
Tröttnar jag så får ja la byta (:



Mamma och jag ligger och ser på Kungarna av Tylösand.
Värdelöst program -.-'
Efter det ska man sova :)


fredag ska man till sin gamla skola som man gick 1:an - 9:an :)
De har skrivit i tidningen att alla gamla elever som gått där komma dit fredag mellan klockan 11.00 till 14.00 (tror att det var den tiden)
Det står i tidningen annars :)

Till helgen är det Arvika och Sunne marknad.
Då ska man dit med min snygga pojkvän som är med på min header ^^

Vi ska ha det mysigt och bara chilla (:



älskar programet, sjukt kul när dom gör bort sig! :D

2010-09-27 · 12:49:58

älskar programet, sjukt kul när dom gör bort sig! :D

2010-09-27 · 12:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback