Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

vad hände igår?

Tjah, inte så himla mkt faktiskt.
Hade bara klassråd igår så det var en ovärd skoldag iallafall.
Bby kom hem vid 16.10, då satt jag i badkaret.
Han meckade med sin MetanolBil medans jag klädde mig och sminkade mig.
Sedan mötte vi upp Adde, Jesper och Jimmy för en biltur till Forshaga.
Där mötte de två gubbar som var typ nördar på Metanolbilar.
De hade en liten bod med maaaaaaasssa grejer till bilarna.
Killarna köpte fälgar och skit till sina pluttebilar.
Efter det blev det driveinnen MC och sen till Jimmy.
Där meckade de med småbilarna och sen bar det av till Duvans parkeringshus.
Längst upp så var det inte så mkt bilar så där körde de med sina Metanolbilar.



En Metanolbil är som en radiostyrd bil fast den går på Metanol och den går mkt snabbare.
Dock är dom väldigt dyra beroende på vilken modell du vill ha.
Och delarna varierar i pris.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback