Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Trött och har smått huvudvärk..

Vaknade för 40 minuter sen utav att en jävla unge skriker i lägenheten bredvid..
Jag och Dessan sitter och ser på tv med två galna katter som springer runt.
Snart ska vi börja vår timmes promenad hem till mig för att hämta bilen och äta frukost :)
Vet inte vad vi ska hitta på idag. det blir nog en inne dag :)
Men senare så går vi till ica eller om vi åker till Coop och köper godis :)
 Och sen ikväll så åker hon hem :/
Så blir ensam här ikväll :(

Gör mig sällskap någon :/

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback