Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Smärta ..

Står vid skolans datorer just nu.
Ont i ryggen som fan har jag också!!!
MENSVÄRK KAN SUGA BALLE!
Så jag hoppas på en massage, godis och dricka ikväll.
Och massa goa pussar från älsklingen! :)



 Men det finns faktiskt två ljuspunkter på dagen.
Den första är att våran lärare inte är här så vi har svenska utan lärare.
Den andra grejen är att jag ska på studiebesök 14.10 i stan.
Så jag slutar inte 16.30 idag. GÖTT!!
Efter besöket så blir det en promenad till Helmia för att möta älsklingen :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback