Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

så jävlans nöjd :D

Piercingen känns bättre idag.
och jag är så jääääääääääävla nöjd :D
 
 

Ska nu gå till syrran och möta upp henne, mamma och lilla emelie.
Vet inte om Ida blir med också, men det blir hon säkert :)
Vi ska på stan och kolla lite, sen slänger vi nog i oss en liten fika på det :P
Kusinen http://lindarangfeldt.blogg.se ringde nyss och ville möta upp oss på stan med hennes mamma :)
*min moster alltså*
Ju fler, desto roligare :)


Nej nu måste jag gå.
Ska möta dom klockan 11.00 :)
Nås på telefonen :)

Kramkram!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback