Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

På tal om bananer..

Varför hänger man sig LIVE på internett framför en webbcamera?
Hänger man sig så mår man ju dåligt och då tycker jag att man inte behöver dra till sig så mycket uppmärksamhet. Hänger man sig live för folk så tyder det väl på uppmärksamhet?
eller att man vill ha något bekräftat?
Skulle jag må så dåligt så skulle det vara de sista jag gör. Att hänga mig så folk ser?
Jag skulle göra det utan att varken säga eller visa det för någon.
Det tycker jag tyder på mer respekt för folk och då kanske inte folk misstror en så hårt liksom.
Men det finns folk till allt!
Tro mig, jag vet

 
 



det gör du rätt i!! hoppas allt är bra med dig idag!? kram

2010-10-12 · 12:43:38

Fy vad äckligt!!



Jag söker en "modell" som kan tänka sig att stå framför kameran=)

2010-10-12 · 13:31:21

Tack snälla, blir så glad:D

2010-10-12 · 22:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback