Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Klockan är typ 02:30..

Klockan är typ 02.30 och jag är fortfarande vaken.
Är inte ett jävla dugg trött..
Försöker göra mig trött genom att stirra på den där jävla tv:n.
Men det verkar inte funka -.-'



Idag har det bara varit en oerhört seg dag.
Har bara gått en massa, haft huvudvärk hela dagen och har bara varit as trött.
Knappt lyft ett finger på hela dagen..
Fast jag försökte laga till kyckling i ungnen.
EN JÄVLA TIMME skulle skiten vara inne..
Jag var ju hungrig då jag började med maten -.-'
Så det var ju bara att vänta ..

Imorgon så ville mamma och pappa att jag skulle komma hem och äta mat hos dem vid 14.00 tiden.
De saknar mig hemma sa det förut när jag åkte en sväng till dom vid 22.00.
Sen efter det blir det nog inte så mkt gjort tills klockan 18.00.
Då man är bjuden på fika på Skoghall.
Lilla Anna fyller hela körkorts myndig :)
GRATTIS!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback