Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Klassråd (tidinställt)

Sitter förmodligen på klassråd nu.
Så detta är ett tidinställt inlägg.
Måste prata med klassen om Champagnefrukosten jag ska ha :)
Det kommer bli fett med bäst (y'

 Sen så har man en och en halv timmes håltimme till Religionen.
Längtar INTE!
 Suck.. efter de måste man stå ute, trängas och vänta på en sleten jävla buss.
Men som tur är så går jag direkt till älsklingens jobb och ser på när han jobbar :)
 Och så ska jag terra honom lite genom att berätta att jag har lov var 10minut ;)
 I'm evil!

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback