Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Imorgn Arvika, Ikväll ?

Sitter hemma med lilla Emelie bredvid mig.

Klockan 16.00 kommer min älskling och hämtar mig :)
Han slutar jobbet då ^^
Då åker vi hem till honom, äter och myser i duschen ;)

Har varit till banken med pappa för en timme sen.
Vi ändrade så att studeibidraget kommer in på mitt konto nu :)
Träffade lilla gulliga Sara Sälgvik där med sin pappa :)
Hon skulle göra samma sak.

imorgon ska jag, älsklingen, Adde ev. Lillen och Nalle åka till Arvika :)
Jag ska vara fyllechaffis tydligen -.-'
Men de blir nog kuuuuuuuuuuuul :)

Älskar min mys nalle Daniel Johansson <3 
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback