Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Heja blogg.se!

Bra att hemsidor funkar när man väl går in på dem.
Blogg.se funkade nämligen inte igår när jag hade som mest lust att blogga.
Heja blogg.se!

Iallafall så sitter jag på förskola, skola, fritidshem lektion som håller på i 2 timmar.
Men det positiva är att våran lärare är sjuk ;)

Älsklingen lät även mig ta bilen till skolan IGEN! :)

Hade sån skills imorse när jag skulle börja gå till Helmia för att hämta bilen.
Först spöregnade det från att jag klev upp ur sängen tills jag skulle börja gå :)
Då kom det inte en droppe :D
JÄVLA FLYT!

Helgen spenderas förmodligen med bästa Desireé :)


Älsklingen ska bort med jobbet :/
Vart han ska säger jag inte..
Finns folk som inte behöver veta sånt! :)
Han ska få provköra massa fräna bilar :)
Gött som fan förn att jobbet bjur på ALLT förutom bensinen.
Lyckost!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback