Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Här ska bokas tid :)

Har blivit rekomenderat en tatuerare som tydligen ska vara bra :)
Så när jag vet att jag har pengar så blir det TATUERING :D
Ska ha den jag har velat göra länge.


Ska ha den i nacken :) (y'
Kommer bli fett med nice :D
Funderar dock på att ta bort ormen från tatueringen..
Tycker den blir lite för mkt..
Det bestämmer jag mig när jag har pengarna :D
Vilken det än blir så ska jag ha den svartvit :)
Har man färg så blir det bara rörigt tycker jag.
tatueringar med färg blir inge snyggt :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback