Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Godnatt

Ska försöka sova nu.
Eller iallafall försöka lägga ifrån mig datorn.
Blir att se på tv en stund, äta lite smörgås och sen försöka sova.
Övertar mammas och pappas soffa inatt.
Känns ganska skönt faktiskt.

Imorgon ska man möta älskade Johanna på Bergvik vid 10.00/11.00 :)
Jag ska köpa mig ett rosa linne som jag har velat haft länge :D
Sen vid 14.00 så slutar mamma och då blir det att åka till Marie och titta på de sista valparna :)
 Tror dock inte 'Örat' är kvar :'(

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback