Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

You know my life? i dont think so ..



Kan säga dig det här "Lina" ...
Varför lägger du ens ner energi på att försöka kritisera mig?
det funkar inte gumman ..
Varför jag ens skrev så var för att en preson härmade mig med att köpa skorna.
Men då var de nersatta i pris.
(Det var alltså en pik till den personen)
Så därför skrev jag "har man pengar så har man".
Alltså menade jag att eftersom jag ville ha skorna så köpte jag dom, och sen såg jag att en vecka senare var de billigare.
Så jag menade med att Den personen var fattig.
DET VAR EN DISS!
 Och att det egentlige inte gjorde mig så mkt. men att det bara var irriterande att jag kunde ha väntat en vecka så hade jag sparat ca 50% i pengar.
Ja, jag är snål men sparsam.

Du verkar tro att du vet hela mitt liv?
Lever jag på alla runt om mig?
Eftersom du antar dig "veta" det ??..
Nämn 2 st. :)

Och förresten så tror jag inte du egentligen är Lina.
Har en annan aning om vem du egentligen är ;)

Varför ens göra en så stor diskussion av detta.
När det inte ens är dig jag menar?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback