Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Who am I?

Fullständigt namn: Louise Viktoria Sjögren
Ålder: 18år
Vart bor du: Herrhagen 
Bor tillsammans med: killen.
Vart kommer du ifrån: Sverige
Husdjur: två katter
Färg på ditt hus: osynligt
När är du född: 23 Juli 1992
Klass: BF3B Hammarö Utbildningscenter
Vilket år tar du studenten: 2011 

Något jobb: söker 
När gick du upp i morse: 10.30
När ska du sova: När jag är trött 
Duschat idag: nej, badat 
Kramat någon idag: pojkvännen  
Pussat någon idag: pojkvännen
Vad har du ätit idag: godis och ska snart äta mat
Dagens klädsel: jeans tights och ett grått linne
Dagens smink: mycket
Har du många vänner: Ja
Hur många har du kysst: privat
Vem kramade du senast: pojkvännen
Vem saknar du: många
Hur många har varit otrogna mot dig: en vad jag vet, men de va länge sen
Har du pojk-/flickvän: ja 
Vem pratade du med i telefon senast: pojkvännen 
Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det: Johanna, *hemligt*
Film: farsan 
Låt:
Ozzy osbourne - dreamer
Mat: Pomfrit på sibylla
Dryck: fanta exotic 
Färg: svart/rosa
Tv-serie: panchonärs jävlar
Land: SVERIGE! 
Ämne i skolan: Teckenspråk
Tv program: familyguy

Gör dig glad: Att få vara med dom jag trivs med 
Gör dig ledsen:
När man blir sviken
Vill du helst göra nu: käka på sibylla 
Önskar du att du slapp göra: gå till skolan
Önskar du dig i julklapp: står i inlägget under 
Längtar du till: NYÅR!
Tycker du om dina betyg: Bra, men vet att jag kan bättre 
Ångrar du i ditt liv: Ångrar inget, men ibland kan man göra saker på andra sätt
Är det bästa som hänt dig: Att jag har så underbara vänner + min pojkvänn




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback