Hej, och välkommen till min blogg. Här skriver jag om mitt liv som partypingla, hästälskare, vloggare, fotograf, smink, tips, musik m.m. Hoppas du gillar det du får läsa och lämna gärna en kommentar.

 

Väntar och sen ..

Väntar på att bli upphämtad hos mormor :)
Sen innan man åker hem så måste jag in på Pekås och köpa CHOKLADTOMTE :D
Muuuums!
Ska faktiskt köpa mig 2 stycken tror jag :D
För idag får jag faktiskt ycka lite synd om mig själv, Har nämligen olidlig mensvärk.
Så ikväll får jag nog be älsklingen om en massage stund ;)
Vem vet vad han får tillbaka? ;)



Jag vet inte vart man kan köpa dom , man får väl googla :) hihi

2010-11-22 · 16:30:32

Thank you for the card so that I may look on the website. I love the picutres. I will continue to look on the website to observe you latest pictures.

2011-06-10 · 10:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback